piątek, 13 stycznia 2017

zmiatam kurz....

Witajcie Kochani
Wiem ile czasu mnie tu nie było wolę nawet nie liczyć :) Wiem , że jeszcze ze mną jesteście widzę po statystykach :) I dziękuję Wam za to , że pomimo mojej nieobecności Wy nadal tu wpadacie i zaglądacie :) Stworzyłam tutaj taki mały własny świat .... ale nadszedł dzień gdy postanowiłam więcej zajmować się Oskarkiem, domem a o wiele mniej rękodziełem.... W domu zrobiło mi się minimalistycznie . Pamiętacie posta z moją kuchnią retro już nie ma tam tylu ozdób co było prawie już  nic z nich nie ma wolę teraz przejrzystość i minimalizm co za tym idzie robię o wiele wiele mniej rękodzieła oj czasem tam coś .... Kuchnia moja zmieniła się jeszcze o połowę gdyż postanowiłam podzielić ją na pół i zrobić Oskarowi pokoik to był odważny krok ale nie żałuję go w ogóle Oskar ma teraz swoją oazę spokoju a ja swoją wcześniej gościł się z nami teraz ma swój pokoik :) Może zrobię kiedyś dla Was kilka kadrów jak można z jednego pomieszczenia uzyskać dwa :) Mam dwie wiadomości takie , że niestety ale nie będę tu już bywać tak jak bywałam na razie ten blog zostawiam bo widzę, że się inspirujecie zaglądacie .... Druga wiadomośc trochę lepsza dla tych, którzy polubuli jednak moją osobę i brakuje im mnie w sieci to taka , że działam z drugim blogiem :

KLIK
elwira-ilustracje.blogspot.com



ten zaś będzie o grafice, ilustracji będzie sporo fajnych darmowych rzeczy. Serdecznie Was zapraszam :) I oczywiście mam nadzieję, że nadal będziecie tu do mnie wpadać i zaglądać ja to wszystko obserwuje i cieszę się, że mimo wszystko jesteście DZIĘKUJĘ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde dobre słowo :)